ارسال اقلام مورد نیاز اربعین حسینی به کربلای معلی توسط شهرداری منطقه ۱۳

شهرداری منطقه ۱۳ اقدام به ارسال اقلام مورد نیاز به کربلای معلی برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زائران سید و سالار شهیدان کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، برخی اقلام مورد نیاز مراسم اربعین حسینی با ماشین آلات سنگین از انبار مرکزی منطقه بارگیری و برای خدمات رسانی بیشتر به زائران اربعین حسینی به نجف اشرف و کربلا معلی ارسال شد تا در عمود های ا تا ۷۰۷و موکب کودکان و نوجوانان در عمود ۷۰۰ مورد استفاده قرار گیرد.

این اقلام، وسایل مرتبط با حوزه های خدمات شهری و محیط زیست و اجتماعی و فرهنگی است و شهرداری منطقه۱۳ نیز در این حرکت بزرگ معنوی همراه همه عاشقان امام حسین (ع) است.

شهردارمنطقه۱۳ که مسئولیت عمودهای ۱ تا ۷۰۰ را بر عهده دارد، چندی پیش به اتفاق جمعی از معاونان و مسئولان از محل برپایی موکب کودک و نوجوان بازدید کرد.

حوزه خدمات شهری شهرداری منطقه۱۳، نگهداشت، موارد زیست محیطی و پاکسازی عمود های یک تا ۷۰۰ برعهده دارد و حوزه معاونت اجتماعی منطقه نیز با برپایی موکب تخصصی کودکان و نوجوانان به زائران خدمت می کنند که در زمینه خدمات مطلوب، محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه۱۳ توصیه ها و راهکارهای لازم را به دست اندرکاران در این زمینه صادر کرد.

انتهای پیام/

۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 58577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =