به نقل از شهر به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به محور های پنجگانه الگوی خدمت اظهار داشت : واقعی بودن اقدامات ، تمرکز بر امر نگهداشت ، هماهنگی با سیاستهای معاونتهای تخصصی و دوری کردن از موازی کاری از جمله مواردی است که میبایست در طرح ۳۶۰ درجه و تحول خدمت لحاظ کرد.
فیاض در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح تحول خدمت از ناحیه یک معابر اصلی و فرعی، میادین و پروژه ها افزود: این قبیل اقدامات که تحت عنوان طرح تحول خدمت از آن یاد می شود ، در زمره فعالیت ها و اقدامات جاری مدیریت شهری است که هدف اصلی طرح های در حال انجام و پیگیری ابلاغ شده توسط معاونت هماهنگی امور مناطق ارائه یک خدمت مشهود و قابل لمس برای شهروندان است که انتظار می رود نواحی پیگیر موضوعات همه جانبه در محور های الگوی خدمت باشند و در این محور ها عناصر زیبایی شناسی و کاربردی بودن را به کار گیرند.
وی ضمن بررسی روند بهسازی و آسفالت معابر، نگهداشت و توسعه فضاهای شهری و سبز، تمهیدات ترافیکی در شریانهای عبوری، بر همافزایی در جهت تلاش مضاعف با هدف خدمترسانی و افزایش رضایتمندی در شهر و شهروندان تأکید کرد.
انتهای پیام/
نظر شما