استقبال بی‌نظیر دوستداران اهل بیت از آیین بدرقه زائرین حسینی

آیین بدرقه خادمان و زائران حسینی با عنوان "اجتماع اربعینی‌ها" پنجشنبه در میدان بزرگ آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ با اعلام پرداختن به اجتماع بزرگ اربعینی‌ها که ۲۵مرداد ماه مصادف با ۱۰صفر در میدان آزادی برگزار شد، گفت: آیین بدرقه زائرین حسینی از جمله آیین‌های مذهبی و فرهنگی مهمی است که هرساله با اجتماع عظیم شیفتگان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به استقبال چشمگیر شهروندان از نخستین سوگواره آیینی "محرم شهر"، آیین بدرقه خادمان و زائران حسینی، پنجشنبه از ساعت ۱۹ با حضور خانواده‌های تهرانی به ویژه نوجوانان زائر، موکب‌داران، مسئولین و تمامی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

مرتضوی عنوان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی‌های لازم با اداره برق جهت تامین روشنایی مورد نیاز صورت گرفته و مخازن آب آشامیدنی نیز در محوطه میدان آزادی مستقر شده بود.

وی با تاکید بر استقبال پرشور مردم از آیین بدرقه زائرین اربعین یادآور شد: همچنین در راستای تامین ایمنی طی بازدید از سوی مدیران و کارشناسان hse موارد عدم انطباق احصاء و به مبادی ذیربط جهت رفع ارسال شد.

شهردار منطقه ۹ در خاتمه گفت: همچنین غرفه های فروش ملزومات زائرین کربلا و موکب های پذیرایی، نماز خانه سیار و غرفه ستاد گمشدگان از جمله بخش‌های مختلف "محرم شهر" و اجتماع اربعینی ها بوده است.

انتهای پیام/

۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵
کد خبر: 58719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =