شهرداری تهران اقدامات گسترده‌ای برای ارزیابی رعایت موارد ایمنی در مراکز درمانی انجام داده است

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت رعایت HSE در مراکز درمانی، گفت: شهرداری تهران اقدامات گسترده‌ای برای ارزیابی رعایت موارد ایمنی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار شهر، زهرا شمس احسان در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از معاونت فرهنگی و اجتماعی و شهرداری منطقه ۹ برای برگزاری رویداد محرم شهر، اظهار کرد: رویداد خوب و جریان سازی در حوزه فرهنگی برای شهروندان تهرانی رقم خورد که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اهمیت رعایت HSE در مراکز درمانی، خاطرنشان کرد: شهرداری تهران اقدامات گسترده ای را برای ارزیابی رعایت موارد ایمنی در بیمارستان ها و مراکز درمانی انجام داده و حفظ ایمنی این مراکز برای رعایت امنیت عمومی جامعه ضروری است.

شمس احسان با بیان اینکه فرسودگی ساختاری و جانمایی نامناسب بهره وری این مراکز را کاهش می دهد، تصریح کرد: برای حل این مشکلات از شهردار تهران تقاضا داریم ارزیابی جامعی انجام دهد و علاوه بر دستور ارزیابی، تخصیص اعتبارات با ایمن سازی مراکز را در دستور کار قرار دهد.

وی تأکید کرد: با توجه به حساسیت بالای موضوع انتظار می رود این اقدامات در اسرع وقت و با جدیت تمام دنبال شود تا از انطباق کامل با استانداردهای ایمنی اطمینان حاصل کنیم.

انتهای پیام/

۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
کد خبر: 58797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =