تسریع روند اجرای ۹ پروژه تجمیع و نوسازی در محله های اتابک و مینابی منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از تسریع روند عملیات اجرایی ۹ پروژه تجمیع و نوسازی، در محدوده بافت فرسوده این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵،   محمد شیری شهردار منطقه با اشاره به عملیات نوسازی ۷۷ پلاک بافت فرسوده در محله های مینابی و اتابک گفت: با اجرایی این پروژه های تجمیع و نوسازی در منطقه، بخش های قابل توجهی از پلاک هایی که در محدوده های بافت فرسوده این منطقه قرار گرفتند، تعیین تکلیف می شوند و تلاش ما این است که این پروژه ها هر چه سریعتر تکمیل و آماده بهره برداری برای ساکنان منطقه شوند.

شیری با اشاره به اینکه این پروژه  نقطه عطفی است در پاسخ به مطالبات برحق شهروندان افزود: این پروژه با همکاری  سازمان نوسازی شهر تهران، شهرداری منطقه ۱۵ و پیمانکار سازنده انجام شد و  قراراست این ۷۷ پلاک در قالب ۹ پروژه تجمیعی به ۱۴۹ واحد نوساز تبدیل شود.

وی به توضیح روند اجرایی این ۹ پروژه پرداخت و افزود: ۲ پروژه در مجموع شامل ۲۹ پلاک در محله اتابک در مرحله نازک کاری است که با انجام انشعابات، تا پایان سال به اتمام خواهد رسید، همچنین ۳ پروژه در مرحله سفت کاری، ۲ پروژه در مرحله فونداسیون و ۲ پروژه نیز در مرحله اخذ صدور پروانه ساختمانی است.

شهردار منطقه بیان داشت: الحاق رایگان کوچه ها در طرح تجمیعی در کنار اعطای طبقه تشویقی، رایگان بودن هزینه صدور پروانه و عوارض ساختمانی از جمله بسته های تشویقی  است که روند  نوسازی و تجمیع را تسهیل کرده است.

شیری در پایان اظهار داشت: عزم مدیریت شهری در نوسازی بافت فرسوده بسیار جدی است و امیدوارم  با اجرای این طرح روند نوسازی بافت فرسوده در منطقه تسریع یابد و مردم از خیرات و برکات آن بهره مند شوند تا شاهد ارتقای کیفیت زندگی ساکنان باشیم.   

انتهای پیام/

۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 58857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =