رفع موانع و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه‌های توسعه محله‌ای منطقه

جلسه کمیته نظارت منطقه ۱۶ به ریاست شهردار منطقه و با حضور معاونین با هدف پایش مستمر در اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای و احداثی معاونت‌های اجرایی منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ محمد امین سالاری پور توجه معاونین اجرایی منطقه و مدیران ارشد شهری به تسریع در اجرای پروژه های توسعه محله‌ای را ضروری خواند و اظهار کرد: در شهرداری تهران سهم ویژه‌ای برای پروژه‌های توسعه محله‌ای و کوچک مقیاس دیده که با اجرای این پروژه ها، شرایط بهتری در کیفیت زندگی شهری برای شهروندان فراهم خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۶ با تأکید بر رفع موانع تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه های منطقه گفت: ۱۴۳ پروژه من شهردارم و توسعه محله ای در نواحی ششگانه منطقه می‌بایست با هماهنگی و هم افزایی معاونت های اجرایی منطقه با نواحی تسریع شود تا طبق زمانبندی و برنامه‌ریزی شاهد بهره برداری پروژه ها جهت رفاه حال شهروندان باشیم.

سالاری پور در ادامه به تشریح پروژه های توسعه محلی اشاره کرد و یادآور شد: از ۱۴۳ پروژه توسعه محله‌ای ناحیه ۳ در منطقه ۱۶ با ۳۵ پروژه بیشترین پروژه‌های احداثی را در میان نواحی به خود اختصاص داده که باید با برنامه‌ریزی دقیق و پایش های مستمر کلیه معاونت‌ها پروژه‌های خود را به روز رسانی و در موعد مقرر به مرحله بهره برداری برسانند.

سالاری پور افزود: تجهیز و بازسازی سرای محله جوادیه، احداث زورخانه شهید وفایی در ناحیه ۲ ، احداث بوستان باستانی پور و پیاده روسازی خیابان صابونیان از میثاق تا امیرسرداری از پروژه‌های مهم منطقه هستند که طبق برنامه‌ریزی‌های مستمر و پایش منظم در دستور کار منطقه قرار دارد.

انتهای پیام/

۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
کد خبر: 58906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =