آغاز مأموریت «جواد مالکی» به عنوان سرپرست جدید سازمان فاوای شهرداری تهران

آئین تکریم مدیرعامل پیشین و معارفه‌ سرپرست جدید سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با حضور مشاور و مدیرکل حوزه شهردار تهران و مدیران ارشد سازمان، امروز ۳۰ مرداد در سازمان فاوا برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در این مراسم، مهدی منوری مشاور و مدیرکل حوزه‌ شهردار ضمن تشکر از سعید جهانی و خوش‌آمدگویی به جواد مالکی، گفت: بر خلاف این تصور که نقش سازمان فاوا به‌ عنوان مکمل در تحقق دستاوردهای برخی معاونت‌ها دیده نشده است، باید یادآوری کرد که این سازمان در رشد قابل توجه بودجه به‌ عنوان مهم‌ترین دستاورد این دوره از مدیریت شهری، نقشی قابل ملاحظه داشته است.

مدیرکل حوزه‌ شهردار با بیان این‌که ۷۰ درصد برنامه‌های چهارم توسعه‌ شهری در حوزه‌ سازمان فاوا است، افزود: طی سه سال از فعالیت این دوره از مدیریت شهری، بیش از ۱۴۰ رویداد شنبه‌ امید و افتخار داشته‌ایم که سازمان فاوا نقش موثری در افتتاحیه‌ این پروژه‌ها عهده‌دار بوده است.

مشاور شهردار تهران از اقدامات دوساله‌ مدیرعامل پیشین قدردانی نمود و با اشاره به نگاه شهردار تهران مبنی بر تحول فناورانه، حضور سرپرست جدید سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات را در این راستا عنوان کرد.

در ادامه‌ جلسه جواد مالکی با اشاره به دو دوره‌ همکاری با سازمان فاوا طی سال‌های گذشته گفت: در حوزه‌ خدمات فناوری، توجه به نیازها و جلب رضایت مشتری باید مورد توجه قرار گیرد از این رو در سازمان فاوا دو رویکرد افزایش سطح تعامل با شهرداری تهران و افزایش سطح خدمات و ارائه‌ دسترسی‌های لازم به مشتریان را دنبال می‌کنم.

سعید جهانی نیز در این جلسه، گزارشی از عملکرد سازمان فاوا طی دو سال گذشته ارائه کرد و دستاوردهای سازمان را اجرای پروژه‌ «شهرزاد»، تامین امنیت سایبری، افزایش میزان حقوق و دستمزد کارکنان فاوا و تحقق اهداف مد نظر شهردار تهران در کارت‌بلیت الکترونیک بیان کرد.

گفتنی است جواد مالکی در کارنامه‌ سوابق خود، حضور به‌عنوان مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، معاون مالی و اقتصادی ایدرو و معاونت مالی و اداری سازمان فاوا را دارد.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح از مدیرعامل پیشین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران تقدیر شد.

انتهای پیام/

۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲
کد خبر: 58946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =