در حال جانمایی فضاهای دائمی و ثابت برای رفاه حال زوار اباعبدالله الحسین (ع) هستیم

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه با بهره‌گیری از تجربیات سال‌های گذشته امسال خدمات بهتری به زوار در مرز خسروی ارائه شده است، گفت: در تلاش هستیم تا با جانمایی مناسب فضاهای دائمی و ثابتی جهت رفاه حال هرچه بیشتر زورا در طول سال به ویژه ایام اربعین ایجاد شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، سید محمد ناظم رضوی، مدیر عامل و رییس کمیته زیرساخت در ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران با بیان این مطلب که اربعین نماد عشق مسلمانان به اهل بیت(ع) است، بیان داشت: خوشبختانه امسال با حضور بخش های مختلف به ویژه مدیریت شهری خدمات مطلوبتری به زوار در حال ارائه است.

وی ضمن تشکر از دست اندرکارن به ویژه مدیریت شهری، افزود: برگزاری مراسم های مذهبی و مرثیه خوانی حال و هوای معنوی خاصی را برای جمعیت انبوه زائران در راه کربلا به وجود آورده است.

رییس کمیته زیرساخت در ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران، تصریح کرد: امیدواریم با توسعه زیر ساخت ها فضاهای دائمی و ثابتی برای پذیرایی، استراحت و اسکان زوار نه تنها در ایام اربعین بلکه در طول سال فراهم کنیم.

گفتنی است طی حکمی از سوی محمد امین توکلی زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی و رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران، سید محمد ناظم رضوی به عنوان رییس کمیته زیرساخت در ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران منصوب شده است.

انتهای پیام/

۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 59074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =