حفر۷ حلقه چاه جذبی برای ساماندهی و هدایت آب‌های سطحی در منطقه ۱۹

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از حفر و راه‌اندازی ۷ چاه جذبی به منظور جلوگیری از آب‌ماندگی و جمع‌آوری آب‌های سطحی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی احمد مهرابی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از آبماندگی در زمان بارش های فصلی در معابر و مشکلات زیست محیطی ناشی از آن طرح توسعه و ساماندهی شبکه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی اجرایی شد.

به گفته این مسئول هفت حلقه چاه جذبی مجموعا حدود ۲۲۰ متر مکعب همراه با حوضچه و سنگ دال بتنی مقابل درب باب الشهدا، شرق به غرب بزرگراه آزادگان، رمپ بزرگراه شهید کاظمی، روبروی ایستگاه خدمات شهری جهاد، سهیل انتهای کوچه شهید غفوری، بزرگراه آزادگان غرب به شرق ورودی بزرگراه شهید سعیدی و قبل از پل شهید کاظمی و انتهای بلوار شقایق تقاطع پاییزان احداث شد.

احمد مهرابی بیان کرد: در ورودی چاه، حوضچه زباله و رسوب گیر نصب می شود تا علاوه بر جلوگیری از ورود زباله، چاه جذب بهتری داشته باشد.

سرپرست معاونت خدمات شهری گفت: به منظور کاهش مشکلات زیست محیطی و آلودگی شبکه های اصلی و فرعی جمع آوری آبهای سطحی و حوضچه های رسوبگیر به صورت مستمر لایروبی می شوند.

انتهای پیام /

۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 59092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =