شناسایی و رفع ضربتی سد معبر اصناف در معابر اصلی جنوب شهر

اصنافی که با ایجاد سد معبر باعث نازیبایی شهری و ایجاد مشکل در تردد شهروندان می شوند در مرحله اول اخطار دریافت می کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه این خبر را اعلام کرد و گفت: شناسایی اصناف مزاحم به منظور صدور اخطار به آن ها و پیگیری برای رفع سد معبر این اصناف طرحی است که از روز شنبه ۱۰ آبان در معابر اصلی نواحی یک تا سه این منطقه آغاز شده و در قالب یک برنامه منسجم تا ۲۰ آبان نیز ادامه خواهد داشت.

او تصریح کرد: در این طرح ویژه، اصنافی که با مستقر کردن وسایل مختلف اقدام به ایجاد سد معبر و نازیبایی شهر می کنند شناسایی شده و پس از ابلاغ اخطار به آن ها، ۴۸ ساعت مهلت دارند تا زواید فیزیکی خود را جمع آوری کنند.

به گفته توکلی درصورت عدم توجه به اخطارها، زواید فیزیکی توسط عوامل معبربان وشهربان جمع آوری و معبر باز می شود.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: طرح ضربتی رفع سدمعبر اصناف در ۳۰ معبر اصلی منطقه از جمله میعاد، میثاق، بهمنیار، لطیفی، شهید صمدی، میلاد، آموزگار، شکوفه، زلفی، مهران، بخشنده، شهید ورامینی، طالقانی، نور و سهیل شمالی در حال انجام است.

همچنین پوریای ولی، شهید شکری، مهران، میلاد، بهمنیار، لقمان، رحمان شمالی، بدر، انقلاب، احد، پوریای ولی، جانباز و سهیل از دیگر معابر اصلی تعیین شده منطقه در اجرای این طرح هستند.

مغازه های اغذیه فروشی، سوپرمارکت ها، میوه و سبزی فروشی ها و ... از جمله اصنافی هستند که اقدام به سدمعبر  و ایجاد مشکل در تردد با اشغال فضایی از معابر می کنند.

۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
کد خبر: 5917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =