پایش نقطه‌ای محله نازی‌آباد در منطقه ۱۶

طبق قرار سه شنبه‌های صبح خدمت و همزمان با دور دوم این طرح، شهردار منطقه ۱۶ با حضور در ساختمان ناحیه ۲ کلیه موارد طرح ۳۶۰ درجه، طرح تحول بیست‌گانه و الگوی خدمت در محله نازی‌آباد مورد پایش قرار داد .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در این جلسه با تاکید بر انجام کلیه پروژه های توسعه محله ای اذعان داشت: محله نازی آباد به عنوان یکی از مهمترین محلات منطقه به لحاظ سکونت و جمعیت پذیری محسوب می شود و انتظار می رود هر ۲۸ پروژه توسعه محله ای نازی آباد، در زمان مقرر به انجام برسد.

وی افزود: مصوبات بازدید دور اول صبح خدمت و پایش نقطه ای و کوچه به کوچه محله نازی آباد، این انتظار را ایجاد می کند تا روسای ادارات نسبت به احصا معضلات نگهداشت اهتمام ویژه ای داشته باشند .

سالاری پور در ادامه افزود: با هم افزایی ادارات نواحی و ستاد می بایست علاوه بر اجرای طرح های ابلاغ شده به نواحی اعم از ۳۶۰ درجه ، تحول بیست گانه ، الگوی خدمت و مصوبات صبح خدمت را انجام رسانده و این امور باید به دقت و سرعت بیشتری صورت پذیرند و در این زمینه ناحیه با استفاده از ظرفیت حداکثری پیمانکاران ، امور نگهداشت و طرح های مدیریت ارشد شهری را به اجرا برسانند.

سالاری پور در پایان اظهار داشت: تمامی اجرای این طرح ها نباید منجر به این شود که در خدمت رسانی روتین ناحیه اخلالی وارد شود و خدمت رسانی به شهروندان باید بصورت مستمر انجام شود تا رضایتمندی از شهروندان در این نقطه از پایتخت مضاعف گردد.

این جلسه با حضور معاونین شهردار و روسای ادارات ناحیه برگزار شد و شهردار منطقه ضمن استماع مشکلات مدیران ناحیه ، دستورات لازم جهت تسریع در امور اجرایی را صادر و با  کارشناسان ناحیه دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/

۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 59199

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =