پیشرفت ۷۱.۵ درصدی پروژه‌های من شهردارم در منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ پایتخت از اجرای موفقیت‌آمیز طرح من شهردارم در این منطقه خبر داد و گفت: طرح من شهردارم با موفقیت و براساس مطالبات و خواسته‌های مردمی در منطقه ۴ اجرایی می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده در این باره گفت: منطقه ۴ به عنوان بزرگترین منطقه پایتخت با وسعت و مساحتی بالا و جمعیتی بیش از جمعیت برخی از استان ها در طرح من شهردارم بسیار پررنگ عمل کرد.
شهردار منطقه ۴ گفت: طرح من شهردارم بعنوان فرصتی طلایی برای افرادی که همیشه مایل به همکاری با مدیریت شهری و ساخت و ساز شهرشان براساس ایده ها، افکار و آرزوهایشان بودند، محسوب شده و شهروندان آگاه این فرصت را غنیمت شمرده و از آن بهره بردند و ما مفتخریم تا بدین لحظه این منطقه براساس مطالبات و مشارکت فعالانه همشهریان اداره می شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه مردم بادرایت و فهیم این منطقه بعد از اطلاع رسانی که توسط سفیران این طرح در کنار  اطلاع رسانی در کانال ها و شبکه های اجتماعی صورت گرفت، فعالانه در طرح موردنظر شرکت کرده و در مدیریت شهر، منطقه و محله خود با شهرداری ها همکاری کردند.
 کمالی زاده گفت: این منطقه در طرح من شهردارم یک در سال ۱۴۰۲ با ۴۱ پروژه مردمی که صد در صد آن اجرا شد، به مطالبات مردم پاسخ داد.
وی افزود: همچنین در سال ۱۴۰۳ در طرح من شهردارم دو، ۱۸۷ پروژه براساس خواسته های شهروندان کلید خورد که تا به امروز ۷۱.۵ درصد آن پیشرفت داشته است.
مدیریت شهری منطقه ۴ در پایان گفت: این افتخار ماست که بتوانیم گوش شنوایی برای درد دل و مطالبات شهروندان باشیم و براساس آن خواسته ها به پیش رفته و  شهر را اداره و مدیریت نماییم.
انتهای پیام /

۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۲
کد خبر: 59206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =