ایمن‌سازی محوطه بازی کودکان در بوستان‌های منطقه ۱۵ با اجرای هزار متر مربع کفپوش گرانولی

شهردار منطقه ۱۵ گفت: با هدف افزایش امنیت و سلامت کودکان ۱۰۱۰ مربع از کفپوش زمین بازی کودکان در بوستان‌های این منطقه بهسازی شد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری از بهسازی و اجرای کفپوش زمین های بازی کودکان در بوستان های منطقه خبر داد و گفت: به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان، حفظ و افزایش ایمنی در بوستان ها به ویژه زمین های بازی کودکان، طرح بهسازی کفپوش های فرسوده و جایگزینی با کفپوش های  جدیدگرانولی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه زمین های بازی اماکنی برای تفریح و بازی کودکان و نوجوانان هستند بیان کرد: این اقدام در راستای حفظ سلامت جسمانی کودکان، رعایت استانداردها و ایجاد ساعات و لحظاتی مفرح و ایمن در زمین های بازی کودکان در حال انجام است و تاکنون  هزار و ده مترمربع از کفپوش زمین های بازی کودکان تعویض و نوسازی شد.

شیری  افزود: این طرح در بوستان های وفا در ناحیه یک، بوستان مبعث ناحیه ۲، بوستان سرو ناحیه ۳ و بوستان شهید بابایی واقع در  ناحیه ۸ با اولویت بندی انجام شده است  و در مابقی بوستان های منطقه نیز به اجرا درخواهد آمد.

شهردار منطقه افزود: اجرای کفپوش های گرانولی شرایط ایمن تری را برای بازی کودکان فراهم می سازد و امیدواریم شهروندان نیز در حفظ و نگهداری تجهیزات زمین های بازی کوشا بوده و ما را در این امر مهم یاری کنند.

وی در پایان با اشاره به وجود ۱۵۳ بوستان شهری باکیفیت در منطقه گفت: منطقه ۱۵ با سرانه فضای سبز نزدیک به ۳۳ مترمربع برای هر نفر، از مناطق سرآمد در این بخش است که تجهیز و رسیدگی و نگهداشت بوستان‌ها و فضاهای سبز به طور مستمر در دستورکار است.

انتهای پیام/

۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
کد خبر: 59216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =