نشست فصلی ستاد مدیریت بحران با موضوع تب دنگی

نشست فصلی تابستان ستاد مدیریت بحران منطقه ۷ با حضور اعضای ستاد تخصصی و عمومی با هدف آشنایی و مقابله با پشه آئدس و تب دنگی و پویش آموزش همگانی شهر آماده در ساختمان ستاد مدیریت بحران منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، این نشست با حضور معاونین و مدیران منطقه، نمایندگان تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی از قبیل آتش نشانی، اورژانس، آب، برق، گاز، مترو، هلال احمر، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت برگزار شد.

در جریان این نشست فرمانده قرارگاه عملیاتی نصرسپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواردی در خصوص امنیت، تهدیدات فضای مجازی و تنش در افکار عمومی عنوان کرد و از تمام دستگاه های ذیربط خواست تا هشدارهای لازم در این زمینه را جدی بگیرند.

گفتنی است کارشناسان مرکز بهداشت شمال به ارائه گزارش آموزشی در خصوص آشنایی و مقابله با پشه آئدس و تب دنگی پرداختند.

لازم به ذکر است در ادامه صادق بیگی دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه ۷ با اشاره به برنامه های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران بالاخص شهر آماده و آموزش های همگانی، گفت: آموزش در خصوص مدیریت بحران در غالب کارگاه های چند ساعته برگزار می شود و به درخواست سازمان ها مربیان آموزشی و متخصص در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

براساس این گزارش در پایان این نشست یوسف علی دهقان معاون فنی و عمران منطقه ۷ ضمن جمع بندی موارد مطرح شده به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات مدیریت شهری در زمینه پشه آئدس و تهدیدات سایبری و طریقه خدمات رسانی به شهروندان منطقه پرداخت.

انتهای پیام/

۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱
کد خبر: 59217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =