بازدید مدیرکل حوزه شهردار تهران از پروژه ساختمان بلدیه/ منوری: خانه شهر نماد هویتی پایتخت می‌شود

مدیرکل حوزه شهردار تهران با همراهی معاون فنی و عمرانی و مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از پروژه خانه شهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی منوری مدیرکل حوزه شهردار تهران با همراهی معاون فنی و عمرانی و مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و همچنین مدیران کل حوزه فنی و عمرانی، چهارشنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۳ از پروژه خانه شهر بازدید کرد.

در جریان بازدید مذکور، هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به کارکردهای متنوع این پروژه اشاره کرد و درباره آخرین وضعیت احداث و تکمیل هر یک از بخش‌های این پروژه مهم در میدان امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد.

معاون شهردار تهران توجه به جزییات به ویژه در مراحل پایانی انجام این پروژه عمرانی را حائز اهمیت برشمرد و گفت: خانه شهر یک بنای منحصر به فرد در نزدیکی ساختمان شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران و در مجاورت بافت تاریخی شهر محسوب می‌شود. بر این اساس، نظارت‌ها، تأمین منابع مالی، توجه به جزییات اجرایی و حمایت‌ها از این پروژه در بخش‌های مختلف از جمله آمفی‌تئاتر، سالن ملاقات‌های دیپلماتیک مدیریت شهری، موزه شهر تهران و ... نیز ویژه بوده است.

در پایان منوری مدیرکل حوزه شهردار تهران با اشاره به نقش ساختمان بلدیه به عنوان هویت تاریخی و فرهنگی شهر تهران گفت: در کنار برج میلاد و میدان آزادی، خانه شهر نمادی از شهر تهران محسوب می‌شود که تاریخ و فرهنگ پایتخت ایران را به تصویر خواهد کشید.

بازدید مدیرکل حوزه شهردار تهران از پروژه ساختمان بلدیه/ منوری: خانه شهر نماد هویتی پایتخت می‌شود

وی، معرفی مطلوب این پروژه مهم در مرکز شهر به عموم شهروندان و هم‌وطنان را از مأموریت‌های مهم به موازات تکمیل پروژه برشمرد و بر دعوت از فرهیختگان و اصحاب فرهنگ و هنر کشور به بازدید از این پروژه حین انجام عملیات عمرانی و در آیین افتتاحیه آن تأکید کرد.

گفتنی است پروژه خانه شهر به عنوان بزرگترین پروژه بازآفرینی ابنیه تهران، در شمال میدان امام خمینی(ره)در سال پایانی احداث قرار دارد.

بازدید مدیرکل حوزه شهردار تهران از پروژه ساختمان بلدیه/ منوری: خانه شهر نماد هویتی پایتخت می‌شود

خانه شهر، پروژه عمرانی به منظور احیای ساختمان ۱۰۰ ساله بلدیه سابق تهران است که ضمن بازآفرینی وضعیت ظاهری، به‌روزرسانی فضای داخلی با کارکردهای متنوع برای مدیریت شهری و شهروندان را شامل می‌شود.

انتهای پیام/

۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: 59228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =