حجم پیام با محوریت نگهداشت در منطقه ۱۸ پایتخت کاسته می‌شود

اهمیت پیام‌های شهروندی سامانه ۱۳۷ پلاس؛ مدیران شهری منطقه ۱۸ پایتخت را بر آن داشت تا در هم‌اندیشی مشترک پیرامون رسیدگی به آنها و ارتقاء سطح رضایتمندی تصمیم‌گیری نمایند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در جریان این نشست که با حضور مرتضی مرادی سرپرست، مدیران دوائر حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست و شهرداران نواحی هفتگانه منطقه برگزار شد، وضعیت کلی از پیامهای شهروندی ارسالی به سامانه ۱۳۷ پلاس با محوریت نگهداشت معابر مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل کارشناسی قرار گرفت.

برپایه این گزارش، ارتقاءسطح رضایتمندی شهروندان و همچنین سرعت عمل در انجام پیامهای ارسالی با محوریت نگهداشت معابر از جمله مباحث مورد توجه مدیران حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست در این نشست بود.

گفتنی است؛ بازدید مستمر میدانی از سطح نواحی هفتگانه و احصاء مسائل و مشکلات شهروندان در موضوعات مرتبط با معاونت خدمات شهری و محیط زیست از دیگر تدابیر مدیران شهری منطقه به شمار می رود.

انتهای پیام/

۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۲
کد خبر: 59250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =