احداث و نوسازی نهر و جدول در ۲۵ نقطه از معابر منطقه۲۲

شهردار منطقه۲۲ با اشاره به اینکه عملیات عمرانی در قالب طرح‌های توسعه محله‌ای در این منطقه به شکل ویژه با همکاری سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در حال اجرا است؛ گفت: طی یک ماه اخیر در ۲۵ نقطه این منطقه عملیات احداث و نوسازی نهر و جداول به اجرا درآمده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی گفت: در راستای پیاده سازی طرح تحول بیست گانه، عملیات احداث و نوسازی انهار و جداول از ابتدای سال جاری در محلات مختلف سطح منطقه تا به امروز به اجرا در آمده است و این طرح با هدف اجرای طرح توسعه محله ای و رفع آبماندگی در هنگام بارش باران تا پایان سال جاری اجرایی خواهد شد.

وی افزود: طی تفاهمات صورت گرفته با مسعود حق لطفی مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران این طرح بر اساس اولویت بندی‌ها در محلات منطقه به اجرا در می آید و کارشناسان این حوزه در نواحی شش گانه منطقه و معاونت شناسایی و سپس اقدامات عمرانی صورت می گیرد. این عملیات در معابر محلات شهرک شهید باقری، گلستان، زیبادشت، قائم، هوانیروز و صدرا به اجرا در آمده است.

شهردار منطقه ۲۲ تصریح کرد: باتوجه به اینکه معابر تازه تاسیس در این محدوده از شهر تهران بیشتر از مناطق دیگر تهران است عملیات عمرانی معبرسازی و پیاده روسازی در این معابر نیز کماکان دنبال می شود و بخشی از این عملیات، به مناسب سازی معابر جهت تردد معلولان و توانیابان و بخشی دیگر نیز به احداث نهر و جداول اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/

۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 59258

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =