تکریم و معارفه معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه ۸

صبح امروز در جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری منطقه۸، با حضور شهردار منطقه مراسم تکریم و معارفه معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه در این مراسم معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست را یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین حوزه‌های مدیریت شهری دانست و گفت: اهتمام منطقه در حوزه خدمات شهری همواره بر اساس افزایش سرانه‌ فضای سبز، بوستان‌ها و مخازن آب پیش رفته و انتظار می‌رود در ادامه پیشروی هرچه بیشتر در این فرایند و افزایش وفاق و همدلی در حوزه معاونت خدمات شهری منطقه را شاهد باشیم.

شهردار منطقه ۸ با بیان اینکه با گذشت شش ماه از سال بیش از ۹۰ درصد مناقصات و قراردادهای حوزه خدمات شهری منطقه منعقد شده افزود: در این حوزه منطقه۸  جزء مناطق پیشرو عمل کرده و امیدواریم در مدیریت جدید معاونت خدمات شهری منطقه همچنان جایگاه اول نظافت و رفت‌و روب منطقه ۸ در میان مناطق ۲۲ گانه به عنوان اولین و ذاتی‌ترین وظیفه شهرداری حفظ شود.

در پایان این مراسم فاطمه تنهایی شهردار منطقه، ضمن تقدیر از زحمات محمدرضا ندرلو معاون اسبق خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه، سید مهدی میرحسینی را به عنوان معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه ۸ منصوب کرد.

انتهای پیام/

۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۷
کد خبر: 59265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =