اجرای ۱۰ هزار متر مربع عملیات پیاده‌روسازی در معابر سطح منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اجرای عملیات پیاده‌روسازی و مناسب سازی ویژه توان‌یابان در سطح منطقه، گفت: از ابتدای سال تاکنون عملیات پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی ویژه توان‌یابان در برخی معابر پرتردد سطح منطقه و در مساحتی به طول ۱۰ هزار متر مربع اجرا شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی پیاده روها ویژه توان یابان در معابر سطح منطقه از ابتدای سال تاکنون، گفت: اجرای پیاده روسازی و مناسب سازی و بهبود پیاده روها جهت استفاده بهتر توان یابان از دغدغه ها و اولویت های مدیریت شهری و به طبع معاونت فنی و عمرانی منطقه است.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: در همین راستا و بر اساس بررسی های کارشناسان مربوطه حوزه فنی و عمرانی منطقه، چندین خیابان در دستور کار جهت اجرای عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی برای توان یابان عزیز قرار گرفتند.

سیفی اظهار کرد: یکی از خیابان هایی که برای اجرای عملیات پیاده روسازی در نظر گرفته شد، خیابان ابوذر بود؛ خیابان ابوذر از مهم ترین و پرترددترین و به عبارتی شاه راه سطح منطقه محسوب می شود که در این خیابان به مساحت ۵ هزار و ۸۰۰ متر مربع عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی تردد توان یابان عزیز، اجرا شد.

وی گفت: خیابان دیگر که این خیابان نیز یکی از خیابان های پرتردد منطقه است، خیابان عبید زاکانی است که در این خیابان ۳۵۰ متر مربع عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی ویژه توان یابان اجرا شد.

شهردار منطقه ۱۷، تصریح کرد: خیابان نعمتی از دیگر خیابان هایی بود که  اجرای عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی ویژه توانیابان در آن اجرا شد که در این عملیات ۸۵۰ متر مربع از این خیابان پیاده روسازی شد.

سیفی اظهار کرد: از دیگر خیابان هایی که عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی ویژه توان یابان در آن در حال اجرا است، خیابان قربانی است که قرار است در این خیابان حدود هزار متر مربع، پیاده رو اجرا شود.

انتهای پیام/

۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 59278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =