آموزش" پیشگیری از گرمازدگی" ویژه عوامل اجرایی فضای سبز منطقه ۲۰

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۲۰ از برگزاری دوره آموزشی "گرمازدگی و راه های جلوگیری از آن" برای عوامل اجرایی فضای سبز شهری و عرصه های جنگلکاری این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ سیدمحمد مرتضوی گفت: با توجه به اهمیت حفظ ایمنی و سلامت نیروی انسانی، دوره آموزشی آشنایی با گرمازدگی و راه های پیشگیری از آن از سوی مسئولان HSE پیمان های نگهداشت فضای سبز برای کارگران شریف فضای سبز شهری و عرصه های جنگلکاری این منطقه برگزار شد تا در شرایط افزایش دمای هوا، سلامتی عوامل اجرایی به خطر نیافتد.

مرتضوی افزود: در این شرایط اقلیمی و گرمی هوا، سلامتی تیم های اجرایی و عملیاتی که در محیط های بیرون مشغول فعالیت هستند، بسیار مهم است، که برای پیشگیری از مبتلا شدن به گرمازدگی تمهیدات لازم از جمله انجام آبیاری در ساعات شبانه و ساعات اولیه صبح و همچنین ارائه آموزش های مرتبط برای پیشگیری از گرمازدگی اندیشیده شده است.

وی با اشاره به پیامدهای گرمازدگی، ادامه داد: هنگامی که علائم گرمازدگی رخ می‌دهد، دمای بدن می‌تواند در عرض ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بسیار بالا رود و عدم درمان آن ممکن است منجر به بیهوشی و کما شود به همین دلیل در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید اقدامات لازم برای خنک شدن بدن انجام شود.

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۲۰ یادآور شد: برگزاری دوره های آموزشی یکی از مباحث مهمی است که مسئولان HSE به منظور ارتقاء ایمنی نیروی انسانی به صور مستمر اجرا می کنند که با توجه به افزایش دمای هوا، این بار با این موضوع انجام شده است.

انتهای پیام/

۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 59290

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =