جلسه هم‌اندیشی و بررسی مسائل محلات منطقه ١٩ برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی و بررسی مسائل محلات منطقه ١٩ با حضور رئیس دبیرخانه مدیریت محله و مدیران محلات منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، جلسه هم‌اندیشی و بررسی مسائل محلات منطقه ١٩ با حضور رئیس دبیرخانه مدیریت محله و مدیران محلات منطقه برگزار شد.

 محمدعلی حیدری رئیس دبیرخانه راهبری مشارکت‌های محله‌ای شهر تهران در ابتدای این جلسه با اشاره به بازدید و بررسی آخرین شرایط سرای محلات منطقه ۱۹ گفت: قدم‌های مطلوبی برای جلب مشارکت‌های مردمی در سراهای منطقه ١٩ برداشته شده که این‌ها همگی ماحصل زحمات مدیران تلاشگر محلات است.

وی افزود: کاستی‌هایی نیز در برخی از سراها دیده می‌شود که با پیگیری‌های صورت گرفته در منطقه و تخصیص اعتبار مناسب‌سازی و بهسازی کالبدی سراها در ستاد دبیرخانه، این موارد نیز رفع و در راستای ظرفیت‌افزایی سراها به‌کار گرفته خواهد شد.

حیدری ضمن تاکید بر ضرورت ارتقای سطح معیشتی مدیران محله، عنوان کرد: بسیاری از فعالیت‌ها و برنامه‌های معاونت‌های اجتماعی و فرهنگی مناطق از طریق سرای محلات به شهروندان ارائه می‌شود و به دور از هرگونه مبالغه، باید اذعان کرد تلاش‌های مدیران محله در رضایت‌مندی شهروندان از مدیریت شهری بسیار مهم است.

رئیس دبیرخانه راهبری مشارکت‌های محله‌ای شهر تهران ادامه داد: با این وجود واقفیم که سطح معیشتی مدیران محله نیازمند رسیدگی فوری و بازنگری است. در همین راستا و ناظر بر ارتقای حقوق و مزایای مدیران محله، برای نخستین بار امسال حقوق مدیران محله به عنوان ردیف بودجه تکلیفی در اعتبار ستاد دبیرخانه مدیریت محله پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به لزوم همراهی اعضای ستاد هماهنگی مشارکت‌های محله‌ای شورای شهر تهران به‌منظور ارتقای حقوق مدیران محله خاطرنشان کرد: ساماندهی شرایط قراردادی و معیشتی مدیران محله نیازمند تعیین تکلیف فوری دستورالعمل‌های اجرایی نظام مدیریت محله از سوی شورای اسلامی شهر است. با تصویب این مواد، هیچ درنگی در اجرا و بهبود و ساماندهی شرایط مدیران محله نخواهیم کرد.

حیدری یادآور شد: مدیران محله و ساختار سرای محله نخستین حلقه وصل مدیریت شهری به شهروندان است که باید با تقویت و رسیدگی به شرایط و مسائل آنها از این سرمایه بزرگ صیانت و محافظت کرد.

انتهای پیام/

۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱
کد خبر: 59295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =