تثبیت رفیوژ میانی خیابان شوش در منطقه ۱۲

با هدف ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ترافیکی در منطقه ۱۲ و درخواست شهروندان در سامانه من "شهردارم " رفیوژ میانی در خیابان شوش حدفاصل دروازه غار تا خیابان وحدت اسلامی تثبیت شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه به همراه پلیس راهور منطقه، معاونان حمل ونقل وترافیک، فنی وعمران و اجتماعی و فرهنگی، شهردار ناحیه ۴ و جمعی از مدیران از روند پیشرفت پروژه تثبیت میانی خیابان شوش بازدید کرد.

شهردار منطقه ۱۲ در حاشیه این بازدید از اقدامات تازه این منطقه در مورد ایمن‌سازی معابر منطقه که پتانسیل ایجاد حوادث ترافیکی داشتند، خبر داد و گفت: با توجه به بازدیدهای انجام‌شده در طرح توسعه محله‌ای من شهردارم ۲ و گزارش‌های پلیس راهور، همچنین با عنایت به ارائه طرح توسط اداره فنی مهندسی معاونت ترافیک منطقه، اقدامات لازم در خصوص تثبیت جداکننده مسیر ویژه اتوبوس از سایر وسایل نقلیه در این محور اجرایی شد.

محسن رضایی سرپرست معاونت حمل‌ونقل وترافیک منطقه ۱۲ نیز بیان کرد: در مسیر اتوبوس خیابان شوش حدفاصل دروازه غار تا خیابان وحدت اسلامی جداکننده مسیر رفت و برگشت اتوبوس‌های شرکت واحد به صورت خشکه‌چینی انجام گرفته بود که به مرور زمان و برخورد اتوبوس‌ها با نیوجرسی‌ها و جابه‌جایی آنها، کارکرد خود را از دست داده بود؛ به همین دلیل، طرح اجرای جداکننده میانی و تثبیت آن در این محدوده عملیاتی شد و هم‌اکنون در حال اجراست.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه افزود: پس از اجرای تثبیت رفیوژ میانی این محور و جانمایی روشنایی به زودی شاهد کاهش تصادفات منجر به جرح و فوت و همچنین کاهش بار ترافیکی این محور خواهیم بود.

انتهای پیام/

۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
کد خبر: 59372

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =