احداث و مرمت ۵۱ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های سطح منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ از احداث و مرمت ۵۱ چشمه سرویس‌ بهداشتی در بوستان های سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ علی اصغر کمالی زاده گفت: عملیات نصب، مرمت و بازسازی سرویس بهداشتی در راستای تأمین رفاه حال شهروندان و به منظور خدمات رسانی بهینه و افزایش بهداشت عمومی از ابتدای سال جاری در دستور کار معاونت فنی و عمران منطقه قرار گرفته است.

وی احداث ۵۱ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان های سطح منطقه را از اقدامات سال ۱۴۰۳ برشمرد و گفت: این اقدامات در قالب پروژه های توسعه محله ای و من شهردارم اجرایی شد.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: مرمت سرویس بهداشتی ها شامل( تعمیر و تعویض شیرآلات داخلی و روشویی، تعبیه لوله‌کشی آب سرد و گرم، تعویض آیینه های مستهلک، رفع نواقص سیستم های روشنایی، تعمیر و تعویض سیستم های تهویه، تعویض درب های مستهلک و فرسوده، بازسازی نماهای داخلی و خارجی و ...) می باشد.

کمالی‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین در قالب پروژه های توسعه محله ای و من شهردارم تا کنون بازسازی ۶ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان ارکیده و ۸ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان شادی به اتمام رسیده است و تخریب و نوسازی سرویس بهداشتی بوستان رهنمون( ۵۰درصد تکمیل)، بوستان یاس به تعداد ۶ چشمه و سرویس بهداشتی سراج با ۶ چشمه در حال تکمیل و تا اواخر شهریور ماه قابل بهره برداری است.

وی در ادامه افزود: احداث ۴ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان صلح و دوستی، ۷ چشمه در بوستان یاس فاطمی، ۵ چشمه در بوستان رز، ۴ چشمه در بوستان افتخاریان و همچنین ۵ چشمه در بوستان جعفرپناه از دیگر اقدامات در جهت آسایش شهروندان این منطقه بوده که تا پایان نیمه اول سال به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۶
کد خبر: 59379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =