تقدیر تولیت آستان امامزاده صالح(ع) از اقدامات شهرداری تهران در حوزه اجتماعی و فرهنگی

نشست مشترک فرهنگی و اجتماعی با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و تولیت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی تولیت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) تهران ضمن تمجید از فعالیت ها و اقدامات فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در دوره ۳ ساله مدیریت شهری اظهار کرد: شهرداری تهران با هدایت شهردار محترم تهران و مجموعه همکاران ایشان در حوزه اجتماعی و فرهنگی با برنامه ریزی های مداوم و موثر در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی به بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی شهر تهران بخصوص در حوزه پیرامونی امامزاده صالح(ع) پایان داد و از این جهت قدردان این زحمات هستیم.

وی افزود: یکی از آسیب‌های مهم پیرامون محل آستان امامزاده صالح(ع) وجود معتادان متجاهر و پاتوق های آنها بود که با تمهیدات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و به ویژه سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی این موضوع دیگر به عنوان یک مساله مطرح نیست.

بی آزار تهرانی گفت: برای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی نیازمند هم افزایی بیشتر هستیم و ما نیز در آستان حضرت امامزاده صالح(ع) بعنوان یک پایگاه فرهنگی دینی آمادگی کامل داریم تا این هم افزایی شکل بگیرد و اقدامات موثرتری را به سرانجام برسانیم.

در ادامه این نشست محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن اشاره به نمایان بودن تغییرات فرهنگی و اجتماعی در دوره مدیریت تولیت جدید آستان امامزاده صالح(ع)؛ اظهار کرد: نگاه مدیریت شهری برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی همواره بر پایه هم افزایی و کمک به سایر فعالان فرهنگی و اجتماعی بوده است و تلاش داریم تا خدمت‌رسانی یکسان به همه شهروندان ارائه کنیم.

وی افزود: همکاران ما در سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران به صورت شبانه روزی در حال فعالیت و تلاش هستند تا با کاهش آسیب های اجتماعی و نیز جمع آوری معتادان متجاهر و معتادان متجاهر زخم باز و انتقال آنها به مراکز یاورشهر و رسیدگی به آنها، شهر را از معرض برخی آسیب ها دور نمایند.

توکلی زاده در پایان ضمن تمجید از برنامه های فرهنگی و اجتماعی آستان حضرت امامزاده صالح(ع) گفت: برنامه های مختلفی که در آستان امامزاده صالح‌بن‌موسی‌الکاظم(ع) برگزار می شود آثار خوبی را در منطقه یک تهران برجای گذاشته و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز آمادگی دارد تا برای اجرای بهتر این برنامه ها از ظرفیت های قانونی خود استفاده کرده و هم افزایی بیشتری را رقم بزند.

انتهای پیام/

۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹
کد خبر: 59430

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =