سرویس‌های بهداشتی بازار حاج قاسم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار منطقه۱۲ ضمن بازدید از روند پیشرفت ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی در محدوده بازار حاج قاسم از بهره‌برداری آن تا پایان سال خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، در این بازدید که معاونان فنی و عمران منطقه، خدمات شهری و محیط‌زیست زیست، شهردار ناحیه ۳ و جمعی از مدیران شهردار را همراهی می کردند، روند ساخت ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی به روش دفنی به مساحت ۱۰۵ مترمربع مورد ارزیابی قرار گرفت. 

وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه۱۲ در حاشیه این بازدید اظهار کرد: مبنی بر درخواست شهروندان برای احداث سرویس‌های بهداشتی در معابر پرتردد چون بازار تهران و در جهت رفاه حال شهروندان ساخت ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی واقع در بازار حاج قاسم اجرایی شد.

سید مصطفی عرفانیان معاون فنی و عمرانی منطقه نیز اظهار داشت: اهمیت بهداشت عمومی و دقت در حفظ سلامت جامعه یکی از شاخصه‌های رفاه و پیشرفت در هر مجموعه شهری به حساب می‌آید؛ در این ارتباط به دلیل حساسیت و نیاز دسترسی به سرویس‌های بهداشتی با کیفیت و اهمیت و ضرورت احداث سرویس بهداشتی عمومی در معابر پرتردد به خصوص محدوده بازار برای استفاده شهروندان و گردشگران به خصوص کودکان، سالمندان و افراد بیمار، معاونت فنی وعمران منطقه ۱۲ احداث ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: این پروژه به مساحت تقریبی ۱۰۵ متر مربع در بازار حاج قاسم به روش دفنی در حال احداث است که تاکنون اسکلت بندی سرویس بهداشتی های غربی که مختص آقایان است، به اتمام رسیده ودر مرحله حفرچاه است و سرویس های شرقی که مختص بانوان است در حال اجرای شمع برای پایداری خاک است.

انتهای پیام/

۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۵
کد خبر: 59459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =