اجرای طرح نگهداشت زیرساخت‌های شهری در بزرگراه آزادگان

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ از اجرای طرح ویژه نگهداشت شهر در بزرگراه آزادگان با همکاری عوامل اجرایی ناحیه یک منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمد حسن فصیح با تاکید بر اهمیت معابر بزرگراهی به عنوان شریان های اصلی تهران و تردد بخش چشمگیری از شهروندان در این معابر اظهار کرد: بزرگراه آزادگان به عنوان کمربندی شهر تهران شرق، جنوب، غرب و شمال غرب تهران را متصل می کنند، که به دلیل اتصال این محدوده بزرگراهی در منطقه ۲۲ به بزرگراه های شهید خرازی، شهید همت، شهید حکیم، شهید همدانی، شهید فهمیده، آزادراه تهران ـ کرج و آزادراه تهران ـ شمال حجم قابل توجهی خودروهای سنگین و سبک در آن تردد دارند.

وی یادآور شد: اقدامات قابل توجهی در راستای نگهداشت زیرساخت های شهری و همچنین توسعه فضای سبز در معابر از سوی مدیریت شهری منطقه صورت گرفته است؛ و این اقدامات با همکاری عوامل اجرایی نواحی ششگانه منطقه بصورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

معاون شهردار منطقه ۲۲ افزود: پاکسازی جداره‌های بزرگراهی، شست‌وشوی المان‌های ترافیکی، نرده‌ها، گاردریل‌ها و تابلوها، بهبود نگهداشت فضای سبز بزرگراهی و رفیوژها و همچنین احصا و بهبود وضعیت المان‌های زیباسازی از جمله اقدامات صورت گرفته در معبر ۵ کیلومتری آزادگان وقع در منطقه ۲۲ بوده است.

وی بیان کرد: نگهداشت مناسب شهر و رفع کمبودها و نابسامانی‌های شهری یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان از شهرداری است و برهمین اساس طرح نگهداشت با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می شود.

انتهای پیام/

۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 59470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =