بازدید اخ‌الصنایع از روند اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح منطقه ۱۰

شهردار منطقه۱۰ از آخرین وضعیت ۱۴ پروژه عمرانی در راستای اجرای طرح الگوی خدمت و دومین مرحله طرح من شهردارم بازدید کرد و در خصوص تسریع در روند پیشرفت پروژه‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ ، مهدی اخ‌الصنایع شهردار منطقه با همراهی رضا خرمی‌شریف معاون فنی - عمرانی، حسین زیدی معاون خدمات شهری، امیر عزیزی‌فر معاون حمل و نقل و ترافیک و دیگر مدیران اجرایی از  ۱۴ پروژه‌ در دست اقدام  که در راستای اجرای طرح الگوی خدمت و اجرای طرح من شهردارم در سطح منطقه در حال اجرا است، بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه‌ها و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت.

مهدی اخ الصنایع در این بازدید بیان کرد: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

شهردار منطقه ۱۰ در بررسی میدانی خود از پروژه های فعال سطح منطقه که شامل احداث دو اسکان کارگری در نواحی یک و دو، احداث ۹ سرویس بهداشتی در ۹ بوستان در نواحی سه گانه ایستگاه تاکسی بریانک، بوستان جعفریان و پروژه میدان جی است، به برنامه زمان بندی مناسب در به پایان رساندن پروژه هاو رفع مشکلات ترافیکی منطقه ناشی از آن تأکید کرد.

وی در پایان این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های بی وقفه تمامی همکاران مجموعه مدیریت شهری گفت: با تمام توان فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در نواحی سه‌گانه منطقه دنبال خواهیم کرد و مصمم هستیم که فضای بهتری را برای ارائه خدماتی با کیفیت شهروندان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
کد خبر: 59471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =