تقدیر رییس کمیته گردشگری از مجموعه اتوبوسرانی

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مجموعه ورزشی شهید ملاباقری در منطقه ۱۴ گفت: از اتوبوسرانی تقدیر می‌کنیم که این مجموعه را مجدداً راه‌اندازی کرد و تقاضا داریم نگهداری از آن انجام شود تا شاهد تعطیلی نباشیم.

به گزارش خبرنگار شهر، سید احمد علوی در دویست و شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه موفقیت ورزشکاران ما مایه سربلندی ایران و جهان اسلام است، اظهار کرد: اگر ورزشکار پارالمپیکی ما بر سکوی اول جهان می ایستد و به نام امام حسین (ع) احترام می گذارد و مدال او را پس می گیرند، مدال بزرگتری را کسب کرده است. المپیک پاریس نشان داد که بسیاری از ارزش هایی که از نام برده می شود، ارزش خارجی ندارد.

وی با بیان اینکه آن افتتاحیه و یا افتضاحیه با تمام نمادهای همجنس بازی و توهین به حضرت مسیح که اعتراض مردم فرانسه را نیز به دنبال داشت، شاهد بودیم، گفت: وقتی مدال را از ورزشکار ما گرفتند، دیدیم که غرب چه نوع برخوردی با اتفاقات دارد. شاید این ورزشکار فکر نمی کرد کار او چقدر ماندگار خواهد بود.

علوی با بیان اینکه مجموعه ورزشی شهید ملاباقری در منطقه ۱۴ مورد بهره برداری قرار گرفت، یادآور شد: این مجموعه در سال ۸۸ در بلوار پاسدار گمنام ساخته شده است. منطقه ۱۴ دو مجموعه ایثارگران و شهید ملاباقری دارد که استخر مجموعه شهید ملاباقری پس از چهار سال تعطیل شد و در سال ۹۹ کل مجموعه چند منظوره آن نیز بسته شد. قرار بود این مجموعه به پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی و شهروندان منطقه ۱۴ خدمات ارائه دهد. اگر نظارت بر عملکرد صورت نگیرد تمام هزینه ها در طول چند سال از بین می رود.

وی ادامه داد: این مجموعه به دلیل اینکه در اختیار سازمان ها و شرکت ها بود و ظرفیت نگهداری در این سازمان ها وجود نداشت، به تعطیلی کشید. از اتوبوسرانی تقدیر می کنیم که این مجموعه را مجدداً راه اندازی کرد و تقاضا داریم نگهداری از آن انجام شود تا شاهد تعطیلی نباشیم.

سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه استخر این مجموعه تا سال ۱۳۹۷ فعال بوده و پس از آن به دلیل کرونا غیرفعال شده است، اظهار کرد: اطلاعی که داده شده غلط بوده و نشتی آب علت تعطیلی این استخر نبوده است. باید پیش از این استخر فعال می شده که دوستان زحمت کشیدند امسال استخر را فعال کردند.

علوی با بیان اینکه بنده سالها در آن منطقه زندگی کردم و در جریان امور بودم، تصریح کرد: در آن زمان استخر در اختیار شرکت واحد اتوبوسرانی نبوده است. این موضوع، مسئله خاصی نیست که نسبت به تذکر ما ایراد گرفته شود.

انتهای پیام/

۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
کد خبر: 59491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =