برگزاری مراسم "مهر جوانه‌های امید" ویژه کودکان کار در برج میلاد

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری مراسم استقبال از مهر ویژه کودکان کار با عنوان "مهر جوانه‌های امید" در سالن همایش‌های برج میلاد خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، سید محمد نقیب در این خصوص گفت: بیش از ۷ هزار کودک کار در مراکز پویاشهر شهرداری تهران تحت پوشش هستند و علاوه بر آموزش و تحصیل، مورد استعدادیابی و توانمندسازی قرار می گیرند و همچنین خانواده های آنها نیز از سوی شهرداری تهران حمایت می شوند.

وی افزود: به بهانه فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی، کودکان مدارس پویاشهر نیز مهیای حضور در مدارس خواهند شد. به همین مناسبت قصد داریم مراسمی با حضور بیش از ۱۵۰۰ کودک مدارس پویاشهر در سالن همایش های برج میلاد برگزار کنیم و در این برنامه که "مهر جوانه های امید" نامگذاری شده آغاز سال تحصیلی جدید برای فرزندان ایران را جشن بگیریم.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی تصریح کرد: روز شنبه ۲۴ شهریورماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن همایش های برج میلاد در کنار کودکان مدارس پویاشهر خواهیم بود و امید است که برگزاری این جشن مقدمه ای برای آغاز یک سال تحصیلی خوب برای این عزیزان باشد.

انتهای پیام/



 

۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 59512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =