ضرورت و تقویت تبادل تجربیات در پیشبرد اهداف محیط زیستی

سرپرست اداره کل محیط و توسعه پایدار شهرداری تهران،گفت:خدمات شهری جزء الویتهای اصلی شهرداری تهران از نگاه مردم است لذا با الویت قرار دادن حفاظت از محیط زیست در این فعالیتها باید کیفیت زیست شهری را ارتقاء دهیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران “ اصغر عطایی”  در در نشست هم اندیشی مدیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه ، هدف از این نشست را در وهله اول هماهنگی و همفکری بین همکاران مناطق دانست و در مرحله بعد خلق ایده های نو و محیط زیستی در شهر عنوان کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: همه همکاران باید با برنامه ریزی و تلاش در جهت پیگیری مشکلات زیست محیطی منطقه خود اقدام نمایند و هر منطقه به صورت پایلوت یک موضوع را در دستور کار خود قرار دهد تا مناطق دیگر بتوانند از آن الگو برداری کنند.

سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ادامه این نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ در خصوص کارویژه محیط زیستی مناطق ادامه داد: از نگاه مردم خدمات شهری جزء الویتهای اصلی شهرداری تهران می باشد، ما باید با حفاظت از محیط زیست و الویت قرار دادن این فعالیتها  نگاه مردم را به این سمت ببریم، همچنین مسائل محیط زیستی و سلامت از بالاترین درجه اهمیت برخوردار است و توسعه محیط زیست تنها با مشارکت همه اقشار به ویژه کارشناسان و تعاملاتشان با شهروندان محقق خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت: محوری‌ترین رویکرد در حل معضلات محیط زیستی و تقویت کارویژه های محیط زیستی هم افزایی و استفاده از ظرفیت تمام معاونت های منطقه  در اجرای طرح می باشد . پیشنهادات و ایده های نو باعث پیشرفت و آبادانی هر منطقه خواهد شد.

عطایی همچنین  افزود: اطلاع رسانی فرامنطقه ای در خصوص  کارویژه های محیط زیستی مناطق باید در دستور کار قرار گیرد ، تا شهروندان همه مناطق از اقدامات محیط زیستی مناطق دیگر مطلع شوند.

انتهای پیام/

۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 59538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =