آزادسازی بیش از ۱۴۰ هکتار از اراضی حریم در محدوده منطقه۱۸

شهرداری منطقه ۱۸ پایتخت با اتخاذ تمهیدات میدانی در جهت حفظ حقوق عامه، به تازگی با آزادسازی ۲.۲ هکتار از اراضی تغییر کاربری شده، آمار این اقدامات را در بخش حریم به مرز ۱۴۰ هکتار رسانید.

به گزارش خبرنگار شهر، در تازه ترین تدابیر اجرا شده پیرامون قطع ید و برخورد با افراد سودجوئی که در اوقات مختلف مبادرت به تغییر کاربری و همچنین احداث مستحدثات در اراضی بخش حریم کرده بودند، مساحتی بالغ بر ۲.۲ هکتار تخریب و آزادسازی شد.

بازدیدهای مستمر عوامل مدیریت شهری منطقه در بخش حریم موجب شد تا چندین بنای غیرمجاز مشتمل بر محوطه سازی، اتاق، آلاچیق، سرویس بهداشتی، سوله، استقرار سازه های پیش ساخته و همچنین تغییر کاربری در اراضی زراعی شناسائی و بلافاصله هماهنگی لازم با مراجع قضائی و انتظامی برای برخورد با افراد سودجو و فرصت طلب به انجام رسید.

گفتنی است؛ عوامل اجرائی مدیریت شهری منطقه در دوره جدید با احتساب این حجم از اقدامات پیشگیرانه در بخش حریم توانستند با اخذ مجوز از مراجع قضائی بالغ بر ۱۴۰ هکتار از اراضی مزروعی که به طور غیر قانونی در آنها احداث بنا، فنس، دیوار چینی و... صورت گرفته بود را به حالت اولیه بازگردانند.

انتهای پیام/

۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 59552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =