رصد و پایش آخرین وضعیت پروژه‌های احداثی، توسعه محله‌ای و طرح الگوی خدمت

آخرین وضعیت پروژه‌های احداثی، توسعه محله‌ای و نیز محورهای منتخب طرح الگوی خدمت با حضور شهردار منطقه ۱۵، طی بازدید میدانی ۴ ساعته رصد و ارزیابی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه در بازدید میدانی از پروژه های احداثی، توسعه محله ای و محور های منتخب طرح  الگوی خدمت در زمینه‌های عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، ترافیکی و اجتماعی گفت: مدیریت شهری منطقه ۱۵ با اجرای این مجموعه پروژه ها ضمن تلاش برای توسعه جنوب شرق پایتخت،   در مسیر توزیع متوازن خدمات و اعتلای عدالت و تحقق شعار «تهران شهر تلاش و سرزندگی» گام برداشته است.

وی همچنین در بازدید از آخرین وضعیت محور های منتخب طرح الگوی خدمت به  نگاه ویژه مدیریت شهری در این طرح اشاره کرد و  افزود: روند اقدامات و  فعالیت ها در تمام ابعاد و حوزه های شهری  و نیز از لحاظ کارکردی و زیبایی بصری پس از شناسایی در حال انجام است ...

شهردار منطقه در ادامه به اجرای ۳۲ پروژه احداثی و ۱۵۳ پروژه توسعه محله ای در محلات ۱۹ گانه منطقه اشاره کرد و گفت: با توجه به جغرافیا، وسعت و بافت محلات باب الرضای تهران سعی کردیم در قالب تعریف و اجرای این مجموعه پروژه ها  ضمن پاسخ گویی به مطالبات و درخواست های شهروندان،  ارتقای کیفیت زندگی آنان را نیز شاهد باشیم.

وی در پایان  افزود: این سلسله بازدیدها و پایش های مستمر تا تکمیل و بهره برداری از پروژها ادامه خواهد داشت.

پروژه کلینیک گل و گیاه بوستان فدائیان اسلام، پروژه احداث پایانه ثامن الحجج (ع)، احداث سوله ورزشی زنبق، احداث اسکان کارگری، طرح بازسازی کانال آب های سطحی در بزرگراه امام علی(ع)، احداث مخازن بتنی بنفشه و کوهسار، پروژه بازسازی سرویس بهداشتی بوستان های شاهد، مبعث طرح بازسازی و ایمن سازی آبنما پایانه خاوران و بوستان امید، محور های طرح الگوی خدمت در خیابان ابوذر، شهید رضایی، ۱۷ شهریور و ... از مهمترین پروژ های احداثی، توسعه محله ای و طرح  الگوی خدمت بود که شهردار منطقه ۱۵ به همراه معاونان و مدیران اجرایی بازدید کردند.

انتهای پیام/

۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: 59558

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =