تاکسیرانان و اتوبوسرانان منطقه ۲۲ به استقبال مهر می‌روند

کلاس آموزشی ویژه رانندگان سرویس مدارس و تاکسیرانان در منطقه ۲۲ به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و در راستای آموزش خدمتگزاران مردم در حوزه حمل و نقل عمومی و بسترسازی جهت شروع سال تحصیلی جدید و با هدف مهر ماه ایمن و بدون حادثه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ سیدفرهاد خدابخشی گفت: با توجه به اینکه آموزش فرهنگ ترافیکی یکی از بهترین و موثرترین راهها جهت پیشگیری از سوانح ترافیکی محسوب می‌شود و از آنجایی که در آستانه شروع سال تحصیلی جدید هستیم، در راستای پیاده سازی طرح استقبال از مهر، کلاس آموزشی فرهنگ ترافیکی با حضور رانندگان سرویس مدارس و تاکسیرانان منطقه در مجموعه امام علی(ع) برگزار شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه۲۲ افزود: هدف از برگزاری دوره های آموزش ترافیک حفظ جان، سرمایه و زمان جهت کاربران ترافیکی است. امید است با برگزاری مستمر این دوره ها تا شروع مهرماه امسال، حوادث رانندگی به حداقل میزان خود برسند.

وی اضافه کرد: در این دوره آموزشی نماینده پلیس راهور با توضیح تفاوت رانندگی تهاجمی و رانندگی تدافعی، نسبت به شناخت و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری با پلیس راهور تاکید کرد و رانندگان را به رعایت فاصله قانونی و کنترل سرعت خصوصا در معابر منتهی به مدارس ملزم نمود.

انتهای پیام/

۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 59562

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =