آغاز مرحله چهارم طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی در تهران

مرحله چهارم ساماندهی آسیب های اجتماعی شهر تهران از امروز بیستم شهریورماه به مدت ۱۰ روز در مناطق ۲۲ گانه پایتخت اجرا می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، سید محمد نقیب گفت: در سال ۱۴۰۳ سه مرحله از طرح ساماندهی اجرا شده که در مرحله اول ۷۲۹۸ آسیب دیده ساماندهی شدند.

وی افزود: در مرحله دوم ۳۶۲۲ آسیب دیده اجتماعی مورد ساماندهی قرار گرفتند و در مرحله سوم نیز ۲۲۱۰ نفر جذب شدند.

نقیب در ادامه خاطرنشان کرد: جامعه هدف ما در طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی معتادین متجاهر، متکدیان، افراد کارتن خواب و بی خانمان و کودکان کار و خیابان است و در آستانه آغاز سال تحصیلی و استقبال از مهر مرحله چهارم این طرح با جدیت بیشتری در مناطق ۲۲ گانه اجرایی می شود تا شهر با شرایط خوبی به استقبال ماه مهر برود.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اذعان داشت: این طرح به صورت سه شیفت اجرا خواهد شد و معاونت های امور اجتماعی و فرهنگی و مراکز خدمات اجتماعی مناطق ۲۲ گانه تحت هدایت سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در آن حضوری فعال خواهند داشت. همچنین بیش از ۵۰ خودروی حامی شهر در طرح مرحله چهارم ساماندهی حضور خواهند داشت.

نقیب در پایان گفت: شهروندان عزیز تهرانی نیز می توانند در این طرح ما را یاری دهند و چنانچه در سطح معابر معتادین متجاهر و افراد بی خانمان و کارتن خواب را مشاهده کردند با سامانه ۱۳۷ و همچنین شماره تلفن های ۵۵۰۱۲۳۴۵ و ۵۵۵۲۲۳۲۲ تماس حاصل نمایند تا خودروهای حامی شهر بلافاصله به محل اعزام شده و نسبت به انتقال این آسیب دیدگان به مراکز مربوطه اقدام نمایند.

 

۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
کد خبر: 59612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =