برگزاری مجمع عمومی شرکت مترو تهران

مجمع عمومی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با حضور سرپرست اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، اعضای مجمع شرکت مترو و همچنین اعضای هیات مدیره این شرکت برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در ابتدای این جلسه، توضیحاتی در خصوص وضعیت صورت‌های مالی شرکت مترو تا پایان سال ۱۴۰۲ و گزارش اخیر حسابرس شرکت ارائه و نقطه نظرات اعضای حاضر در مجمع جهت شفاف سازی هرچه بیشتر امور مربوطه احصاء شد. راه اندازی سیستم فاینانس مالی در شرکت مترو از سال گذشته و به روز شدن روند عملیات مالی در این دوره از مدیریت شهری، از جمله دیگر موارد مطرح شده در این بخش از جلسه مجمع بود.

در ادامه ، گزارشی از اهم فعالیت‌های اجرایی صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ و دورنمای اقدامات پیش رو ارائه گردید و بودجه سال ۱۴۰۳ نیز با ذکر جزئیات نحوه تخصیص اعتبارات مطرح شد. مسائلی از قبیل پروژه‌های تکمیل ایستگاه‌های بدنه اصلی و نیز توسعه خطوط ۶ و ۷، توسعه غربی خط ۴، تکمیل ورودی‌های دوم ، راه‌اندازی پست‌های جدید برق خطوط هفتگانه، آخرین وضعیت پایانه و پارکینگ آزادگان در خط ۳، قرارداد تامین ۱۱۳ دستگاه واگن از محل قرارداد تولید انبوه قطار ملی مترو، آغاز عملیات اجرایی خطوط جدید شبکه مترو تهران، پیگیری روند پیشرفت فاز دوم پردیس مسافری شرق، دیگر موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 59657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =