در حال حاضر شهروندان کدام محدوده تهران هوای پاک را تجربه می‌کنند؟

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حال حاضر شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۸۳ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار شهر، تهران در ۲۴ ساعت گذشته شاخص آلودگی هوای ۹۶ و کیفیت هوای قابل قبول را تجربه کرده است و امروز - پنجشنبه ۲۲ شهریورماه- هم شاخص آلودگی هوا روی عدد ۸۳ قرار دارد تا همچنان کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول قرار باشد.

در حال حاضر ایستگاه‌های سرخه حصار با ثبت عدد ۵۰، شهرداری با ثبت عدد ۴۸ و پونک با ثبت عدد ۴۵ کیفیت هوای پاک را نشان می‌دهند و ۱۷ ایستگاه نیز کیفیت هوای قابل قبول را به ثبت رسانده‌اند.

همچنین ایستگاه‌های: دانشگاه تهران با ثبت عدد ۱۱۲ و میدان فتح با ثبت عدد ۱۴۸ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را به ثبت رسانده.اند. ایستگاه شکوفه نیز با ثبت عدد عدد ۱۵۷ در وضعیت ناسالم قرار دارد.

بر اساس روزشمار شاخص آلودگی هوای تهران از ابتدای امسال تاکنون پنج روز هوای پاک، ۱۱۴ روز هوای قابل قبول، ۵۵ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز ناسالم به ثبت رسیده و این در حالیست که در مدت مشابه سال قبل تهرانی‌ها هشت روز پاک، ۱۲۱ روز قابل قبول، ۳۷ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و چهار روز ناسالم را تجربه کرده‌اند.

انتهای پیام/

۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 59670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =