رفع ۱۰۷۵ مورد از مشکلات منطقه ۲۱ در اجرای طرح ۳۶۰ درجه

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۲۱ از اجرای طرح ۳۶۰ درجه در منطقه ۲۱، و شناسایی و رفع ۱۰۷۵معضل با هدف ارتقاء وضعیت خدمات‌رسانی به شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "فرامرز اکبری" در این باره گفت: در راستای اجرای طرح ۳۶۰ و یکپارچه سازی شهری منطقه ،جمعا در سه ناحیه ۳ هزار و ۶۳ مورد معضل شناسایی که ۲ هزار و ۸۰۴ مورد رفع شده، و تحقق آن ۹۱ درصد است و ۲۵۹ مورد نیز در دستور کار نواحی سه گانه قرار گرفته است و شایان ذکر است که یکهزار و ۷۵ مورد آن نیز مورد تایید معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود:  یکهزار مورد معضل در ناحیه یک شناسایی شده است، ۹۹۶ مورد آن رفع و تحقق آن ۹۹ درصد، ۴ مورد باقی مانده نیز در دستور کار ناحیه یک قرار گرفته است و نیز ۴۰۰ مورد آن مورد تایید معاونت هماهنگی و امور مناطق قرار گرفته است.

اکبری اظهار کرد: یکهزار و ۵۰ مورد معضل در ناحیه دو شناسایی شده است، ۹۳۹ مورد آن رفع و تحقق آن ۸۹ درصد، ۱۱۱ مورد باقی مانده نیز در دستور کار ناحیه یک قرار گرفته است و نیز ۳۱۵ مورد آن مورد تایید معاونت هماهنگی و امور مناطق قرار گرفته است.

وی در پایان یادآور شد: یکهزار و ۱۳ مورد معضل در ناحیه سه شناسایی شده است، ۸۶۹ مورد آن رفع و تحقق آن ۹۱ درصد، ۱۴۴ مورد باقی مانده نیز در دستور کار ناحیه یک قرار گرفته است و نیز ۳۶۰ مورد آن مورد تایید معاونت هماهنگی و امور مناطق قرار گرفته است.

انتهای پیام/

۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸
کد خبر: 59687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =