برنامه‌های شهرداری در هفته ملی سالمند

معاون سلامت روان و اجتماعی اداره کل سلامت شهرداری تهران گفت: پویش «سایه‌تان مستدام» در هفته ملی سالمند باهدف توجه به سالمندان و موضوعات مربوط به سالمندی و تکریم و احترام سالمندان در جامعه در تهران اجرا خواهد شد.

 غلامحسین ادب، معاون سلامت روان و اجتماعی اداره کل سلامت شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اشاره به اینکه باید در حوزه سالمندی به جایگاه سالمندان در جامعه و تکریم و احترام آنها پرداخت، اظهارکرد: در هفته ملی سالمند در کنار پویش "سایه‌تان مستدام" طرح "به‌وقت قدردانی" با هدف شناسایی و رفع نیازهای سالمندان و بازدید از سالمندان در شهر تهران اجرا می‌شود. 

ادب افزود: این طرح با مشارکت مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران با حمایت کانون جهان‏دیدگان اجرایی خواهد شد. اهداف این طرح شامل ارائه خدمات و تسهیلاتی اعم از شناسایی نیازهای سالمندان، ارائه خدمات سلامت‌محور، و تکریم سالمندان و همچنین هماهنگی مدیریت شهری به‌ منظور رفع نیازهای شهروندان ارشد در حوزه مدیریت شهری است. 

وی همچنین گفت: در اجرای این طرح، سازمان‌ها و مراکز دولتی و مردمی نظیر مرکز بهداشت یا پایگاه بهداشت محله، سازمان بهزیستی استان تهران، دبیرخانه راهبردی مشارکت‌های محله‌ای شهر تهران، کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین گروه‌های مردمی از جمله خیرین، ائمه جماعات، هیئت امنا و مساجد شهر تهران حمایت و همراهی خواهند داشت.

انتهای پیام/

۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 59688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =