رفع آلودگی‌های بصری و زیست‌محیطی شهری در معابر محلی و بزرگراهی منطقه ۲۲

معاون شهردار منطقه ۲۲ گفت: به دلیل حجم بالای ساخت و ساز در این منطقه، برداشت نخاله‌های ساختمانی در معابر محلی و بزرگراهی منطقه در جهت پاک کردن آلودگی‌ها و نازیبایی‌های شهری، تسهیل در امر تردد شهروندان و ارتقاء کیفی معابر از جمله اقدامات مهمی است که در حوزه خدمات شهری به منظور تقلیل نازیبایی‌های شهری و آلودگی‌های محیطی انجام می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح اظهار کرد: با توجه به وسعت و تازه تاسیس بودن منطقه حجم بالایی از زمین‌های بایر و رها شده در این منطقه وجود دارد، به همین منظور با هدف آراستگی سیمای شهری معاونت خدمات شهری منطقه اقدام به پاکسازی این محیط‌ها می کند و این در حالی است که برخی از این اقدامات با مشارکت پروژه‌های مسکونی در حال ساخت و به همت شهرداران نواحی شش گانه منطقه صورت می گیرد.

وی افزود: یکی از معضلاتی که در این منطقه وجود دارد تخلیه نخاله‌های ساختمانی از سوی برخی از کامیون‌داران متخلف بوده است، که گاها برخی از این کامیون‌ها از سایر مناطق برای خروج نخاله‌ها اقدام می‌کردند که شهرداران شب منطقه با اقدام به موقع خود از این اقدام شبانه کامیونها جلوگیری نمودند.

فصیح ادامه داد: چند دستگاه خودرو سنگین از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در نظر گرفته شده تا عملیات پاکسازی زمین‌های رها شده در سطح منطقه را به شکل ویژه و همه روزه انجام دهند.

معاون شهردار منطقه ۲۲ تصریح کرد: با توجه به حجم بالای زمین های پاکسازی شده رها شده در این منطقه می توان گفت این اقدام در مقایسه با زمین‌های رها شده پاکسازی شده در سایر مناطق ۲۲گانه شهر تهران حجم بسیار بالایی است و برخی از این پاکسازی‌ها موجب شده تا محیط‌هایی که به یک نقطه بی‌دفاع شهری تبدیل شده بود رفع شود و موجبات رضایتمندی شهروندان را بدنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 59713

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =