تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی توسعه محله‌ای سرو آزاد

با توجه به اینکه پروژه‌های طرح من شهردارم به شکل ویژه در دستور کار مدیریت شهری منطقه ۲۲ قرار دارد؛ در بازدید مدیران شهری این منطقه از روند اجرای پروژه‌های محلی در محله سرو آزاد، بر تسریع در روند اجرای طرح های کوچک مقیاس در محلات تاکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ در بازدید صورت گرفته توسط مدیران شهری منطقه از پروژه های توسعه محلی تکمیل شده و یا در حال ساخت ناحیه ۴ بر حسن اجرای پروژه ها، کیفیت، زمانبندی مناسب و دقیق به منظور کسب رضایت شهروندان واستفاده از نظرات و درخواست های مردم محلات تاکید شد.

بر اساس بازدیدهای میدانی، پیاده‌روسازی معبر های اصلی و فرعی، همچنین احداث دیوار مالون در حاشیه بزرگراه شهید همدانی ودیگر پروژه های عمرانی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین تعدادی از نقاط آبگیر و بحرانی شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی در محور ناحیه ۴ با هدف ارتقای آمادگی مواجهه با خطرات بارش باران مورد بازدید مدیران معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه نیز قرار گرفت.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۲۲ در این باره اظهار کرد: تعدادی از پروژه های توسعه محلی در نواحی ششگانه منطقه بطور ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده و بخشی دیگر نیز با همکاری معاونت ها شهرداری منطقه۲۲ در حال اجرا قرار دارد.

رضا ایرانشاهی با اشاره به اینکه پروژه‌های توسعه محله‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ عنوان کرد: ساماندهی، مرمت و بازسازی معابر، اجرای عملیات آسفالت مکانیزه، لکه‌گیری و مرمت آسفالت، مرمت انهار و جداول، پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی مسیرهای دسترسی برای سهولت در تردد شهروندان، بازسازی معابر بوستان‌ها و ... از جمله فعالیت‌های درنظر گرفته‌شده با هدف توسعه محلات در نواحی ۶گانه منطقه ۲۲ به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۱
کد خبر: 59714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =