تلاش شبانه‌روزی کارکنان فاوا در حمله سایبری به شهرداری

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر تلاش شبانه‌روزی کارکنان سازمان فاوا نبود مشخص نبود که چه اتفاقی پس از حمله سایبری برای شهرداری می‌افتاد.

به گزارش خبرنگار شهر، احمد صادقی در دویست و شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات ضروری در پی انتصاب مدیرعامل سازمان فاوا اظهار کرد: بنده درخواست داشتم که جلسه ای پیرامون این سازمان برگزار شود اما هنوز پاسخی نگرفته ایم و امیدواریم جلسات برگزار و به سوالات پاسخ داده شود.

وی ضمن تقدیر از انتصاب مدیرعامل جدید، یادآور شد: تغییر در مدیریت سازمان جبران عقب ماندگی آن نیست چراکه یکی از مهمترین سازمان هاست و با مشکلات جدی روبه رو است. تغییر مدیریت خاتمه کار نیست بلکه آغازی بر تغییرات جدی آن است.

صادقی با بیان اینکه اگر تلاش شبانه روزی کارکنان سازمان فاوا نبود مشخص نبود که چه اتفاقی پس از حمله سایبری برای شهرداری می افتاد، یادآور شد: هیئت مدیره سازمان نیازمند حضور افراد با تجربه و صاحب نام است تا بتوانند باری از دوش آن بردارند. جلسات آن منظم تشکیل نمی شود و بسیاری از موارد بلاتکلیف است.

وی با تأکید بر اینکه باید اختیارات به مدیرعامل تفویض شود و قرارداد پیمانکاران نیز نیازمند تعیین تکلیف است، تصریح کرد: سرویس های درون شهرداری و شهروندی مشکلات زیادی دارد که متأسفانه همچنان باقی است و باید رفع شود. اهتمام بر اجرای پروژه های امنیت اطلاعات، تقویت زیرساخت های سخت افزاری و توسعه خدمات جدید شهر هوشمند، اختصاص بودجه و تأمین نقدینگی و ارتقاء خدمات فنی به شهروندان از دیگر مواردی است که باید جدی گرفته شود.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم این اقدامات با ذکر اولویت در جلسات مورد بررسی قرار بگیرد و موجب ارتقاء سازمان شود.

انتهای پیام/

۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
کد خبر: 59738

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =