رفع بیش از ۴ هزار معضل شهری بر پایه طرح ۳۶۰ درجه

مدیرکل هماهنگی، نظارت وپیگیری امور مناطق شهرداری تهران گفت: خدمت در مناطق جنوبی، فرصت مغتنمی است برای باقیات و صالحات و این منطقه فاکتورهای لازم برای لذت از کار و تلاش در شهرداری را داراست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، سید محمد فیاض در حاشیه بازدید از طرحها و پروژه های ۳۶۰ درجه، بیست گانه، الگوی خدمت و من شهردارم این بخش از پایتخت ضمن بیان مطلب فوق افزود : نظارت مستمر بر عملکرد نواحی در این دوره تحولی از برنامه‌های ویژه معاونت هماهنگی و امور مناطق بوده و موضوعات پر تقاضائی نظیر ارتقاء وضعیت آسفالت معابر، رسیدگی به وضعیت مخازن زباله ، جمع آوری پسماند ها و... بایستی همواره مورد توجه قرار داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به این نکته که پیمایش های مستمر میدانی مدیران و عوامل اجرائی در نواحی هفتگانه منجر به احصاء تعداد ۶۶۱۸ معضل در ۸۹ محور کاری شده و تا کنون نیز ۴۸۶۴ مورد از این موارد برطرف گردیده ، تصریح کرد : با بسیج همگانی و بهره گیری از توان عملیاتی در منطقه، رفع تمامی این معضلات در نقاط یادشده در دستورکار قرار و نتایج حاصله رضایتمندی نسبی شهروندان را در پی داشته است.

مدیر کل هماهنگی ، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران همچنین با اشاره به محور های اصلی مناطق و نواحی در تهیه نقشه راهبردی طرح تحول بیست گانه اظهار داشت: واقعی بودن اقدامات، هماهنگی با اسناد بالا دستی و سیاست‌ های معاونت های تخصصی از جمله مواردی است که می بایست در تدوین نقشه طرح لحاظ کرد.

برپایه این گزارش، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست با همراهی تنی چند از مدیران منطقه در این بازدید حاضر و به تناسب موضوعات مطروحه، توضیحاتی را به استماع مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران رسانیدند.

انتهای پیام/

۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 59751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =