تعویض و بازسازی چهارزمین چمن مصنوعی ورزشی در منطقه ۲۱

شهردار منطقه ۲۱ از تعویض و بازسازی چهار زمین چمن مصنوعی ورزشی در منطقه در راستای توسعه و فرهنگسازی در زمینه ورزش خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" گفت: پس از جمع‌آوری چمن فرسوده و انجام اقداماتی از قبیل پاکسازی و جمع‌آوری نخاله در این زمین، عملیات تعویض و اجرای چمن مصنوعی این زمین چمن ها با رعایت کامل استانداردها اجرا شد.

وی با تاکید بر فراهم کردن بسترهای لازم جهت توسعه و بهبود امکانات ورزشی و همچنین پرکردن اوقات فراقت شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان طرح بازسازی و تعویض زمین چمن مصنوعی در این منطقه در دستور کار قرار گرفت و بر همین اساس زمین چمن مصنوعی بوستان بانوان، شهرک دریا، نیلوفر و شهرک شهرداری تعویض و مرمت شد.

شهردار منطقه بیان کرد: زمین چمن مصنوعی های مذکور مورد تعمیر و بازسازی اصولی قرار گرفت و این طرح در سایر زمین های چمن مصنوعی که تحت مدیریت شهرداری قرار دارند نیز در دست اجرا است.

پوریافر با تاکید بر ضرورت بهسازی و توسعه فضاها و زمین های ورزشی، تصریح کرد: این اقدامات در راستای توسعه و فرهنگسازی در زمینه ورزش صورت می گیرد و با نوسازی اماکن و فضاهای ورزشی، ضمن بالا بردن سطح کیفی سرانه های ورزشی، شور و نشاط در شهروندان، ارتقاء خواهد یافت.

وی در ادامه تاکید کرد: در راستای ارتقاء کمی و کیفی خدمت رسانی به شهروندان و ترویج روحیه نشاط و شادابی میان ورزش دوستان، عملیات بهسازی و تعویض زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهرک دریا یکهزار و ۲۰۰ متر مربع و بوستان بانوان یکهزار و ۱۰۰ مترمربع، شهرک شهرداری ۹۰۰ مترمربع و پارک نیلوفر ۶ هزار مترمربع پس از انجام اقدامات مختلف از جمله تعویض و رفع فرسودگی این زمین چمن ها تکمیل شد و اکنون مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷
کد خبر: 59752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =