اجرای عملیات عمرانی، تعمیر و نگهداشت مددسرای آفتاب نیلوفری منطقه ۲۲

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ از انجام عملیات عمرانی و اجرای تعمیرات اساسی مددسرای آفتاب نیلوفری جهت انتقال و ساماندهی زنان آسیب دیده اجتماعی و یا در معرض آسیب به این مرکز خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حامد خداوردی اظهار کرد: از چهار مددسرای بانوان شهر تهران، مددسرا آفتاب نیلوفری به عنوان یکی از مددسرای مهم پایتخت است که با گنجایش پذیرش ۱۳۰ نفر بصورت روزانه در بوستان جنگلی چیتگر واقع شده و انتقال و ساماندهی زنان آسیب دیده و در معرض آسیب که سرپناهی ندارند بویژه همزمان با سرمای هوا و برودت هوا در فصل زمستان انتقال این افراد به این مددسرا به صورت شبانه روزی در منطقه ۲۲ انجام می شود.

وی افزود: در راستای بهسازی فضای داخلی مددسرای آفتاب نیلوفری تاکنون عملیات نگهداشت کامل موتورخانه مددسرا از تعویض لوله‌های موتورخانه و ملزومات تاسیساتی تا محوطه‌سازی و ایجاد پیاده راه، نقاشی خوابگاها، تعویض چراغ های روشنائی خوابگاه ها و محوطه حیاط مددسرا در راستای اجرای موارد ایمنی و محیط زیستی HSE و بر طرف شدن نواقص مطرح شده از سوی واحد HSE انجام شده است.

وی افزود: همچنین ساخت رخشور خانه و کانال کشی کولر و ایجاد الاچیق در محوطه حیاط مددسرا و بازسازی اتاق‌های اداری در دستور کار قرار دارد. 

انتهای پیام/

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 59813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =