برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس در منطقه ۲۲

در جلسه مشترک معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه ۲۲ با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عمار یاسر، هماهنگی‌های لازم در خصوص اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی در سطح منطقه برای شهروندان و در مدارس ویژه دانش‌آموزان همزمان با هفته دفاع مقدس انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، این جلسه عصر دیروز با حضور حامد خداوردی و سرهنگ قاسم توکلی برگزار شد و قرار بر این شد تا در برنامه‌های مشترک و دوجانبه کاروان خودرویی ویژه ایام دفاع مقدس با حضور در مدارس و سطح منطقه به اجرای ویژه برنامه های مناسبتی بپردازند.

غبارروبی مزار شهدای گمنام منطقه، دیدار با خانواده معظم شهدا، روایتگری و خاطره گویی توسط راویان دفاع مقدس در مساجد، نواختن زنگ مدارس، اهدای گل به مزار شهدای والامقام منطقه و ... از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده خواهد بود. همچنین غرفه‌ها و استیج فرهنگی ویژه این ایام از ۳۱ شهریور الی ۷ مهرماه در دریاچه شهدای خلیج فارس پذیرای شهروندان خواهد بود.

در این جلسه گزارش جامعی از اهم مجموعه اقدامات فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری منطقه در راستای طرح استقبال از مهر در هفته دفاع مقدس در سطح منطقه ارائه و در خصوص موضوعات مختلف اجرای این طرح بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 59821

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =