اجرای عملیات عمرانی در مجتمع فرهنگی و ورزشی قنات کوثر پس از سال‌ها وقفه

شهردار منطقه ۴ گفت: مجتمع فرهنگی و ورزشی قنات کوثر که مراحل ساخت آن ۱۲ سال مسکوت مانده بود، آغاز به کار کرده و در آینده نزدیک تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ علی اصغرکمالی زاده در بازدید از پروژه ها در جریان آخرین وضعیت عمرانی، تجهیز و آماده‌سازی مجموعه های فرهنگی - ورزشی در دست احداث قرار گرفت.وی با تأکید بر رویکرد مدیریت شهری بر گسترش فضاهای ورزشی و فرهنگی در محلات کم برخوردار منطقه، دستورات لازم را برای تسریع در روند اجرای این پروژه‌ها و تکمیل هرچه سریعتر آنها صادر کرد.

کمالی زاده افزود: در حال حاضر از ۲۰ پروژه در دست احداث منطقه، ۶ پروژه با رویکرد ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در محلات شمال شرق تهران در حال احداث است که نیازهای نوجوانان و جوانان شهروندان را پاسخگو خواهد بود.

شهردار منطقه ۴ گفت: مجتمع فرهنگی و ورزشی قنات کوثر در فضایی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربعی در ناحیه ۹ که چندین سال در مرحله اسکلت قرار داشت، جهت تکمیل شروع به کار کرده است.

کمالی زاده خاطر نشان کرد: این مجتمع در ۷ طبقه با هدف ارتقاء سرانه ورزشی منطقه مکانی مناسب برای مسابقات برای اهالی ورزش خواهد بود.

انتهای پیام /

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
کد خبر: 59823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =