اجرای طرح‌های فرهنگی میلاد پیامبر رحمت و هفته وحدت در فضای شهری منطقه ۲۲

به مناسبت میلاد فرخنده پیامبر رحمت و آغاز هفته وحدت اقدامات متعددی در راستای آذین‌بندی معابر محلی و بزرگراهی منطقه ۲۲ با ریسه‌ها و پرچم‌های رنگی انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح در این باره اظهار کرد: طبق روال سال های گذشته و همزمان با فرارسیدن هفته وحدت و به یمن میلاد فرخنده پیامبر اکرم (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و با هدف تجلی وحدت در میان امت اسلام، برادری و مهربانی میان مسلمانان، پرچم های مناسبتی‌ هفته وحدت چاپ و در سطح منطقه نصب شد.

وی در سخنانی ضمن تاکید بر اثربخشی برنامه‌های ایام هفته وحدت در ایجاد همدلی و مودت میان امت اسلام، افزود: طرح‌های اکران شده با نگاهی ویژه به "هفته وحدت" و "میلاد حضرت نبی اکرم در فضاهای شهری منطقه ۲۲ اکران شده است. همچنین ۳ ابرپرچم در میدان المپیک و ساختمان فرهنگی و اجتماعی امام علی (ع) و مسجد امام رضا (ع) در چهار راه زیبادشت نصب شد.

فصیح اعلام کرد: پرچم های مناسبتی هفته وحدت در بزرگراهها و میادین، اکران ریسه های الوان در میادین و ساختمان های ستادی منطقه٢٢ و همچنین ده هزار متر ریسه پرچمی رنگی هم در سطح منطقه نصب شد و روشن شدن المان‌های نوری و تونل نوری در سطح منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 59826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =