برخورد قضایی با اصناف متخلف در بازار انبار نفت

شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای آرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و برخورد با اصناف متخلف در بازار موادغذایی انبار نفت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ تهران؛ سید محمد موسوی شهردار منطقه در خصوص برخورد با اصناف متخلف در محله انبار نفت و بازار فروش عمده مواد غذایی تهران گفت: روزانه جمعیت زیادی از سراسر تهران و یا کشور برای خرید عمده مواد غذایی به محله انبار نفت می‌آیند که این تبادل و بازار تجاری برای شهروندان ایجاد مشکلات متعددی کرده است.

موسوی تصریح کرد: برخی مغازه داران نسبت به حقوق شهروندی بی اعتنا هستند و با سد معبر گسترده منجر به گلایه مندی شهروندان شده اند.

او خاطر نشان کرد: در ادامه روند رسیدگی به رفع مزاحمتهای صنفی و برخورد با اصنافی که با ایجاد سد معبرو اشغال پیاده روها موجبات اختلال در تردد شهروندان را فراهم می آورند و همچنین رسیدگی به شکایات شهروندان در جهت رفاه حال آنها،اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری منطقه۱۱ تهران نسبت به پلمپ یک واحد صنفی متخلف در خیابان انبارنفت پلاک۳۷ نمود و دو واحد صنفی دیگر به پلاکهای ۱۰۸ و۱۶۲ از اجرای رای ممانعت نمودند که پرونده آنها جهت اخذ حکم قضایی به مراجع ذی صلاح ارسال شد و بدیهی است پس از اخذ حکم قضایی در معیت متولیان دستگاه های انتظامی نسبت به اجرای رای اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰
کد خبر: 59840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =