افتتاح سالن ورزشی و نمازخانه دبستان دخترانه وارثان نور منطقه ۲

جشن شکوفه‌ها در دبستان دخترانه وارثان نور منطقه ۲ با حضور مدیران شهری، آموزش و پرورش، پلیس راهنمایی و رانندگی، سازمان آتش‌نشانی و اولیای دانش‌آموزان برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی در مراسم جشن شکوفه‌ها در دبستان دخترانه وارثان نور گفت: امروز سرآغاز امیدواری به روزهای بهتر و برای کودکان و آینده سازان سرزمین است.

وی اظهار کرد: مدیریت شهری منطقه تلاش داشته تا همراه با آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها بتواند شهر را برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده کند.

صالحی گفت: در راستای سیاست‌های شهرداری تهران، به منظور ایجاد تعامل دوسویه و تقویت فضاهای آموزشی، با انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش حمایت از مدارس در زمینه‌های عمرانی، تجهیزی، برنامه‌ای و مناسب‌سازی در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۲ ادامه داد: با توجه به افزایش تقاضای سفر همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی، تمهیدات لازم برای آمادگی هرچه بیشتر ناوگان حمل و نقل عمومی جهت سرویس رسانی مطلوب به شهروندان و مدیریت سفر و نیز کاهش زمان انتظار در پایانه ها و ایستگاه‌های تاکسی پیش بینی شده است. لازم به ذکر است در این مراسم سالن ورزشی و نمازخانه مدرسه افتتاح شد.

انتهای پیام/

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 59857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =