شوش، هرندی و بازار تهران زیر ذره‌بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی

مرحله چهارم طرح ۱۴ روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت شب گذشته تحت نظارت مستقیم سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پیگیری شد و تا بامداد امروز دوشنبه بیست و ششم شهریور ماه ادامه داشت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، این طرح با حضور سید محمد نقیب سرپرست این سازمان، حامد شایان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران، حجت الاسلام مسعود رضاپور قاضی ویژه و ناظر طرح ماده ۱۶ دادسرای عمومی انقلاب به اتفاق برخی معاونین و مدیران، یگان حفاظت، نیروی انتظامی و با پشتیبانی چندین دستگاه خودروی فوریت‌های اجتماعی حامی شهر اجرا شد.

محلات شوش، هرندی و بازار تهران از جمله اهداف سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی بود و چندین معتاد متجاهر، متکدی و افراد بی‌خانمان در این طرح شناسایی و جذب شدند تا به مراکز غربالگری تحت پوشش سازمان  اعزام شوند.

حامد شایان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تهران با مثبت ارزیابی کردن اجرای مرحله چهارم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت گفت: از زمان آغاز طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده و چهره شهر مطلوب‌تر از گذشته شده است. شایان همچنین از زحمات شبانه روزی تمامی عوامل حاضر در اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تشکر و قدردانی کرد.

سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران نیز گفت: قرار است دو مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر فتتاح و راه‌اندازی کنیم تا تعداد مراکز ماده ۱۶ شهرداری تهران به عدد ۱۲ برسد که یکی از این مراکز مخصوص بانوان و دیگری مخصوص جذب و نگهداری آقایان خواهد بود.

همچنین حجت الاسلام رضاپور قاضی ویژه و ناظر طرح ماده ۱۶ دادسرای عمومی انقلاب با اعلام اینکه شهرداری تهران در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار موفق عمل کرده گفت: این چهارمین فاز طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در تهران است که شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳ اجرا می‌کند و حاصل این تلاش‌ها و همدلی ها در راه مبارزه با سیب‌های اجتماعی در سطح شهر مشهود بوده است.

انتهای پیام/

 

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: 59863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =